فروش ویژه کارواش خانگی همه کاره جت مینی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3728
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروشگاه اينترنتي شيراز بازار
فروش اينترنتي كالا

 



با کارواش همه کاره خانگی می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید و از نظافت منزل و یا اتومبیل خود لذت ببرید. وسیله ای فوق العاده که شما را حیرت زده خواهد کرد. وسیله ای که هرگز از خرید آن پشیمان نمیشوید ...
ایزی جت وسیله ای کامل و بی نظیر برای انجام کلیه امور آبیاری باغچه ها، باغبانی، تمیزکردن سطوح خارجی و نمای ساختمانها و همه فضاهای خارجی منزل و همچنین شستشو اتومبیل می باشد. با استفاده از ایزی جت انرژی آب را مهار کرده و می توانید هر طور که مایل هستید با استفاده از 8 خروجی مختلف تعبیه شده روی نازل انتهایی، آب را با سرعت و شدت دلخواه خود بر روی سطوح مختلف اسپری نمایید. با این وسیله،‌ آب با فشار زیاد، می تواند در فواصل دور و یا ارتفاعات غیر قابل دسترس متمرکز شده و براحتی و بدون نیاز به جارو و طی، کلیه سطوح را به سرعت تمیز نماید. از ویژگی های دیگر این محصول مخزن نگه دارنده مواد شوینده آن می باشد که پاکیزگی کامل اتومبیل و یا منزل شما را به ارمغان خواهد آورد.

                        

                        
            

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.            

            

            قیمت: 42000 تومان            

            



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اينترنتي شيراز بازار و آدرس shirazbazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.